Over VvoM

De vereniging van Oud-Medewerkers MCL (VvOM) is op 14 december 1995 opgericht. Het Medisch Centrum Leeuwarden (MCL) is in 1982 ontstaan uit de samenvoeging van drie Leeuwarder ziekenhuizen: Triotel, Diakonessenhuis en Bonifatius Hospitaal. In 2008 wordt het MCL een BV en samen met Noorderbreedte BV behoren ze tot stichting Zorgpartners Friesland. In het begin kwamen de leden van onze vereniging uit deze drie ziekenhuizen, momenteel heeft de VvOM leden uit het hele MCL en de zorgcentra die deel uitmaken van Noorderbreedte. De directie van het MCL was indertijd een geweldige stimulans bij de totstandkoming van de vereniging en is tot de dag van vandaag betrokken bij de vereniging. De vereniging telt momenteel ongeveer 300 leden.

Naast het bestuur is een werkgroep activiteiten ingesteld. In deze werkgroep zijn weer verschillende commissies ondergebracht. Samen verzorgen bestuur en werkgroep de jaarlijkse activiteiten en excursies van de vereniging. Zoekt u informatie over het bestuur en de werkgroep, kijk dan op onze overzichtspagina.

Bekijk ook ons jaarverslagen van de laatste 3 jaren: