Ontmoetingsbijeenkomst op donderdag 12 januari 2023

Datum:

Het nieuwe jaar had niet gezelliger en vrolijker kunnen beginnen voor onze leden. Na een kopje koffie/thee met heerlijk gebak startte het Smartlappenkoor "Tussen Wal en Schip" uit Hurdegaryp met het zingen van hun clublied. Daarna werden het koor en de leden welkom geheten door onze voorzitter Stien van Delden. Voor de pauze genoten we o.a. van de Zuiderzeeballade, Oldehove en het Slavenkoor. Af en toe nodigde de dirigent ons uit om een refrein mee te zingen

Toen was het tijd voor een drankje en lekkere bitterballen en konden we even bijpraten. Het was goed om elkaar weer te ontmoeten. Het koor vervolgde zijn optreden met bekende liederen zoals "See do wiide see", "It Woanskip" en "Het kleine café".

Aan bijgaande foto's is te zien dat de zaal steeds vol gloed reageerde en meedeinde op het ritme van de muziek. Stien bedankte de dirigent en het koor voor hun goede en enthousiaste optreden. We hebben genoten en kijken terug op een fijne middag.