Startbijeenkomst Nieuwjaar 11 januari 2024

Datum:

Het nieuwe jaar is gestart en dat hebben 68 leden van VvOM feestelijk gevierd in restaurant De Groote Wielen in Leeuwarden. Het was fijn om elkaar weer te ontmoeten. Er is heel wat afgepraat.

We werden welkom geheten door onze voorzitter Stien van Delden. Zij wenste ieder een heel goed 2024 en zag met een positief gevoel terug op het verenigingsjaar 2023. Helaas zijn drie leden ons ontvallen door overlijden. Zij vestigde onze aandacht op het nieuwe Jaarbulletin 2024 met diverse leuke activiteiten.

Als u bijgaande foto's ziet zult u verbaasd zijn dat we onze jas nog aanhebben. Het restaurant had de pech dat de verwarming was uitgevallen. Gelukkig was dit van korte duur.

We hebben genoten van de lekkere koffie met gebak en later van de drankjes en de hapjes. Ondertussen werd deze gezellige middag opgeluisterd door het muzikale zangduo Astrid en Anneke. Zij zongen toepasselijke liedjes en je hoorde af en toe enkele leden meeneuriën.

Al met al een heel geslaagde sfeervolle middag.